سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دریل ماکیتا تو بازار چه قدر هست ؟!

قیمت دریل ماکیتا

آسان ترین روشی که برای به دست آوردن قیمت دریل ماکیتا در بازار میشه بهش اشاره کرد مراجعه به سایت ابزار مارکت هست که یکی از فعال ترین فروشگاه های ابزار فنی تو این حوزه فعالیت دارن و قیمت هاشون به نظر از سایر فروشگاه ها پایین تر هم هست 

قیمت دریل ماکیتا

شیوه درست خواندن دریل است؛ ولی افرادی هستند که به نوع دیگه ای اون رو صدا میزنن و به  آن دلر می‌گویند. دلر یا دریل بیشتر برای سوراخ کردن سطح های مختلف به کار می‌رود و بعضی مدل‌هایش هم به کار باز و بسته کردن پیچ، سمباده زدن، جلا دادن و حتی بریدن سطوح ازش استفاده می شود . یکی از ابزار هایی که تا به الان انسان ساخته و توی صنعت از اون میشه استفاده کرد به جراعت میشه گفت که دریل یکی از اون ابزار ها هست البته امروز دیگه توی هر خونه ای دریل رو هم میشه پیدا کرد چرا که خیلی از کار های که داخل خانه انجام میشه مثل دیوار سوراخ کردن برای نصب تابلو و یا باز و بسته کردن پیج و خیلی کار های دیگه .چالا پیشنهاد میکنم که  قبل از خرید با انواع مختلف دریل در این قسمت بیشتر آشنا بشید .

 

 

 

انواع دریل

انواع دلر یا دریل به طور کلی در دسته‌های زیر جا می‌گیرند.

 

دریل برقی: نکته مهم هنگام خرید دریل یا دلر برقی علاوه بر ولتاژ، توجه به طول سیم آن است. توجه داشته باشید که اگر برای محیط خارج از خانه دریل می‌خرید و فاصله پریز تا محل دریل کاری زیاد است، بهتر است طول سیم دریل هم زیاد باشد. 

دریل ماکیتا

دریل شارژی: دریل باتری یا دلر شارژی برای انجام کارهایی مثل باز و بسته کردن پیچ ایده‌آل است. 

 

دریل چکشی: یکی از بهترین دریل های موجود در بازار نوع چکشی آن است که در حین کار ضربه هم وارد می‌کند و عمدتا برای کارهای ساختمانی و سطوح سخت کاربرد دارد. 

 

دریل چکشی تخریب: به نوعی قوی‌ترین و سنگین‌ترین نوع دریل دستی است که برای تخریب سنگ و انواع سازه‌های سخت کارکرد دارد. 

 

دریل نمونه بردار: اگر دنبال دلر یا دریل مناسب برای نمونه برداری از مواد صنعتی هستید، دریل نمونه بردار به کارتان می‌آید.

 

دریل مگنت: دریل مگنت یا دریل مغناطیسی یکی از انواع نسبتا جدید دریل است که شامل دو نسل می‌شود. نسل قدیمی وزن بالا و مگنت سنگین دارد و نسل جدید پایه مگنت یک تکه و وزن پایین دارند که سرعت بیشتری به کار کردن با آن‌ها می‌دهد.

 

دریل بتن کن: همانطور که از اسمش پیداست برای کندن سطوح سخت بتنی یا سیمانی بسیار مناسب است. 

 

دریل ستونی: حرکت این نوع دریل که صنعتی و نیمه صنعتی است عمودی بوده و برای سوراخ کردن سنگ، کریستال، فلزات و چوب مناسب است. 

 

دریل پیچ گوشتی: برای استادکارانی که مرتب با باز و بسته کردن پیچ‌ها سر و کار دارند، دریل یا دلر پیچ گوشتی بهترین نوع دریل است. 

 

دریل ساده: این نوع دریل همانی است که برای سوراخ کردن سطوح پلاستیک و چوب و در کل سطوحی که سختی زیادی ندارند، کارکرد دارد. انواع دریل هم زن یا دلر میکسر، دریل بنزینی و دریل سرکج نیز جزو دریل‌های پرطرفدار هستند.

 

 

 

کدام دریل بهتر است؟

برای انتخاب بهترین دستگاه، اول از همه سراغ جدیدترین مدل دریل 2018 را بگیرید؛ چون هر سال ویژگی‌های جدیدی به دستگاه‌های صنعتی اضافه می‌شود که کار کردن با آن‌ها را راحت می‌کند. بعد از آگاهی از جدیدترین و بهترین دریل های موجود در بازار با توجه به نیازی که دارید سراغ بهترین برندهای دریل بروید که عمدتا شامل هیلتی Hilti، دیوالت Dewalt، آاگ AEG، اکتیو تولز Active Tools، ماکیتا Makita، دریل توسن Tosan، دلر رونیکس Ronix، کرون Crown، دریل بلک اند دکر Black and Decker و محک Mahak می‌شود. بعضی‌ها فکر می‌کنند دریل خارجی بهتر از دریل ایرانی است و عمدتا هم به دنبال دریل آلمان هستند؛ درحالی‌که انواع دریل ایرانی هم درست به اندازه خارجی‌ها کارکرد دارد.

 

 

 

خرید اینترنتی دریل

خرید اینترنتی دلر یا دریل امکان مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌های جدیدترین دریل های موجود را به شما می‌دهد و می‌توانید با انتخاب برند و کارایی مورد نظرتان بهترین دلر یا دریل را انتخاب کنید.

منبع مقاله : دیجی کالا