سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مینی فرز یا مینی سنگ

مینی فرز

مینی فرز یا مینی سنگ ابزار های مخصوص برش ، سایش و یا پرداخت سطوح مختلف از جنس فلزات ، سنگ و ... هستند. تفاوت مینی فرز ها با انواع فرز سنگبری و فرز آهنگری در اندازه، قدرت، دقت و نهایتا کارایی ابزار است. گیربکس ، دنده ، بلبرینگ شفت و ... قطعات تشکیل دهنده موتور می باشد و از جمله مهمتربن نکاتی که هنگام خرید مینی فرز باید به آن دقت فرمایید توجه به کیفیت این قطعات به کار رفته در دستگاه است. ویژگی های دیگری که در انتخاب مینی سنگ ها اهمیت دارد وجود دسته و محافظ صفحه به همراه ابزار و همچنین امکان آسان تعویض صفحه سنگ است.

یکی از مهم ترین کارهایی که از یک مینی فرز انتظار می رود امکان برش دقیق با سرعت بالا است که این قابلیت در اکثر مدل های مینی سنگ فرز وجود دارد. توان بالا به کاربر این اجازه را می دهد تا در مدت زمان های طولانی و مستمر دستگاه را روشن نگه دارد بدون اینکه به موتور و سیم پیچی آن آسیبی وارد شود.
میزان سرعت و توان خروجی تعیین کننده زمینه کارکرد این سنگ فرز مینی می باشد. مینی فرز دیمردار و مینی فرز دسته بلند نیز از انواع مختلف این ابزار می باشد. فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت بزرگترین مرجع تخصصی فروش اینترنتی ابزار بر آن شده است تا با ارائه مجموعه متنوعی از بهترین مینی فرز ها ، با کیفیت ترین، کارآمد ترین آن ها و بهترین برند هایی موجود در بازار ایران مانند مینی فرز رونیکس، مینی سنگ توسن، مینی فرز ماکیتا و... به همراه بررسی ، مشخصات و بهترین قیمت را برای شما فراهم آورد؛ تا شما کاربران محترم با خیالی آسوده به کسب اطلاعات و خرید بپردازید. 

سهولت در تعویض صفحه سنگ و قطعات

اگر تعویض کردن صفحه سنگ و قطعاتقطعات در دستگاه مینی فرز انتخابی شما کار دشواری باشد، ممکن است سرعت کار شما را پایین آورد و شما را با سختی در کار مواجه کند، مثلاً اگر در حین کار، تیغه (صفحه برش) بشکند و به تعویض نیاز داشته باشد، در بهترین حالت ممکن تنها مشکلی که به‌وجود خواهد آمد این است که برای تعویض آن زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد ؛ اما در دستگاه‌هایی که در طراحی و ساختشان سهولت تعویض قطعات هم مد نظر قرار گرفته شده است، کاربران با سهولت بیشتر از دستگاه استفاده خواهد کرد.


مقایسه 5تا از بهترین مینی فرز ها